po-jutru-se-dan-pozna-mesecna-karta

Trening za moč, je ključnega pomena za ohranjanje aktivnega in neodvisnega življenjskega sloga. Človek v starosti, med 30 in 70 let, izgubi približno četrtino svoje mišične moči. Tisti, ki doživijo 90 let pa več, kot polovico. Gibanje je ključnega pomena za ohranjanje zdravja, dobrega počutja in delovnih sposobnosti.
Vendar samo aerobna vadba, kot je tek, kolesarjenje, hoja ne zadostuje za preprečevanje izgube mišične moči. Brez treninga za moč, postajajo mišice vedno šibkejše, kot tudi manj funkcionalne. Trening za moč omogoči ljudem, starejšim od 50 let, da živijo dlje in bolj kakovostno.
Učinkovit je že trening, ki ne traja več, kot dvajset minut in ne zahteva velikega naprezanja. Ključno je, da uporabite vaje pri katerih mišice delujejo proti zunanjemu odporu in da vključite vse dele telesa. Metode treninga za moč vključujejo uporabo prostih uteži, fitnes naprav, gumijastih trakov, žog in vaj z lastno težo. Da se izognemo poškodbam začnemo počasi in potopoma stopnjujemo obremenitve. Dobro je, da vas v trening vpelje usposobljen trener.

Vir: Harvard Health Publications